Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (5)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Степанченко Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Степанченко Н. І. 
Ефективність дидактичного забезпечення на основі контекстного підходу в формуванні професійно-педагогічної мотивації у майбутніх спортивних педагогів [Електронний ресурс] / Н. І. Степанченко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2013. - Вип. 112(2). - С. 268-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2013_112(2)__65
Попередній перегляд:   Завантажити - 710.267 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Степанченко Н. І. 
Особливості професійно-педагогічної мотивації майбутнього спортивного педагога [Електронний ресурс] / Н. І. Степанченко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 3. - С. 101–105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_3_27
Наведено результати дослідження актуального стану професійно-педагогічної мотивації (вибору професійної діяльності та професійної спрямованості) майбутнього спортивного педагога, оскільки її суттєві відмінності та особливості вивчено недостатньо. В експерименті взяли участь 232 студента I та IV курсів Львівського державного університету фізичної культури. Рівень сформованості ціннісного ставлення до педагогічної діяльності визначався за допомогою анкетування. Установлено, що 25,33 % студентів I курсу мотивами вибору професійної діяльності обрали отримання диплома. Приблизно чверті опитаних (21,64 %) подобається обрана професія. Бути хорошим спеціалістом хотіли 15,67 % першокурсників; культурною, освіченою людиною - 13,45 %; подобається робота з людьми - 10,45 % студентів. Із I по IV курс мотиви студентів суттєво не змінюються. За цього низький рівень оцінки педагогічної діяльності в сучасній фізкультурній освіті, якщо не прямо, то опосередковано пов'язаний із низьким статусом професії спортивного педагога. Визначена динаміка показників професійної спрямованості свідчить про суттєве зниження до четвертого курсу відсотка тих, хто проявляє інтерес до напряму підготовки (із 44,03 % до 10,20 %) та досить високий відсоток студентів у яких відсутній стійкий інтерес до професії (20,15 % на I курсі та 31,63 % на IV курсі).
Попередній перегляд:   Завантажити - 376.992 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Степанченко Н. І. 
Структурні аспекти проблеми професійної компетентності особистості вчителя фізичного виховання [Електронний ресурс] / Н. І. Степанченко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129(2). - С. 255-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2015_129(2)__57
Попередній перегляд:   Завантажити - 478.139 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Степанченко Н. І. 
Формування у майбутніх учителів фізичної культури готовності до інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / Н. І. Степанченко // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 5(1). - С. 234-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_5(1)__76
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.529 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Степанченко Н. І. 
Структурні та функціональні компоненти професійно-педагогічної компетентності вчителя фізичного виховання [Електронний ресурс] / Н. І. Степанченко, А. В. Магльований // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2017. - Вип. 5К. - С. 319-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2017_5K_83
Попередній перегляд:   Завантажити - 395.297 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Матвійчук Т. Ф. 
Удосконалення професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури при вивченні психолого-педагогічних дисциплін [Електронний ресурс] / Т. Ф. Матвійчук, Н. І. Степанченко, В. Ф. Соловйов // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2018. - Вип. 154(2). - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2018_154(2)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.113 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Степанченко Н. І. 
Модель системи професійної підготовки фахівців фізичної культури і спорту в закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. І. Степанченко, Ю. А. Бріскін, Т. Ф. Матвійчук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2018. - Вип. 154(2). - С. 74-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2018_154(2)__17
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.575 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Степанченко Н. І. 
Основні напрями вищої освіти з фізичного виховання в контексті ідей нової освітньої парадигми [Електронний ресурс] / Н. І. Степанченко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 38. - С. 439-446. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_38_94
Попередній перегляд:   Завантажити - 613.319 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Степанченко Н. І. 
Концепція професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури [Електронний ресурс] / Н. І. Степанченко, А. М. Окопний // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 51. - С. 395-399. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_51_96
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.054 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського