Пошуковий запит: (<.>A=Степанченко Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Степанченко Н. І. Ефективність дидактичного забезпечення на основі контекстного підходу в формуванні професійно-педагогічної мотивації у майбутніх спортивних педагогів [Електронний ресурс] / Н. І. Степанченко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2013. - Вип. 112(2). - С. 268-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2013_112(2)__65
|
2. |
Степанченко Н. І. Особливості професійно-педагогічної мотивації майбутнього спортивного педагога [Електронний ресурс] / Н. І. Степанченко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 3. - С. 101–105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_3_27 Наведено результати дослідження актуального стану професійно-педагогічної мотивації (вибору професійної діяльності та професійної спрямованості) майбутнього спортивного педагога, оскільки її суттєві відмінності та особливості вивчено недостатньо. В експерименті взяли участь 232 студента I та IV курсів Львівського державного університету фізичної культури. Рівень сформованості ціннісного ставлення до педагогічної діяльності визначався за допомогою анкетування. Установлено, що 25,33 % студентів I курсу мотивами вибору професійної діяльності обрали отримання диплома. Приблизно чверті опитаних (21,64 %) подобається обрана професія. Бути хорошим спеціалістом хотіли 15,67 % першокурсників; культурною, освіченою людиною - 13,45 %; подобається робота з людьми - 10,45 % студентів. Із I по IV курс мотиви студентів суттєво не змінюються. За цього низький рівень оцінки педагогічної діяльності в сучасній фізкультурній освіті, якщо не прямо, то опосередковано пов'язаний із низьким статусом професії спортивного педагога. Визначена динаміка показників професійної спрямованості свідчить про суттєве зниження до четвертого курсу відсотка тих, хто проявляє інтерес до напряму підготовки (із 44,03 % до 10,20 %) та досить високий відсоток студентів у яких відсутній стійкий інтерес до професії (20,15 % на I курсі та 31,63 % на IV курсі).
|
3. |
Степанченко Н. І. Структурні аспекти проблеми професійної компетентності особистості вчителя фізичного виховання [Електронний ресурс] / Н. І. Степанченко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129(2). - С. 255-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2015_129(2)__57
|
4. |
Степанченко Н. І. Формування у майбутніх учителів фізичної культури готовності до інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / Н. І. Степанченко // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 5(1). - С. 234-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_5(1)__76
|
5. |
Степанченко Н. І. Структурні та функціональні компоненти професійно-педагогічної компетентності вчителя фізичного виховання [Електронний ресурс] / Н. І. Степанченко, А. В. Магльований // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2017. - Вип. 5К. - С. 319-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2017_5K_83
|
6. |
Матвійчук Т. Ф. Удосконалення професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури при вивченні психолого-педагогічних дисциплін [Електронний ресурс] / Т. Ф. Матвійчук, Н. І. Степанченко, В. Ф. Соловйов // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2018. - Вип. 154(2). - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2018_154(2)__6
|
7. |
Степанченко Н. І. Модель системи професійної підготовки фахівців фізичної культури і спорту в закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. І. Степанченко, Ю. А. Бріскін, Т. Ф. Матвійчук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2018. - Вип. 154(2). - С. 74-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2018_154(2)__17
|
8. |
Степанченко Н. І. Основні напрями вищої освіти з фізичного виховання в контексті ідей нової освітньої парадигми [Електронний ресурс] / Н. І. Степанченко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 38. - С. 439-446. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_38_94
|
9. |
Степанченко Н. І. Концепція професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури [Електронний ресурс] / Н. І. Степанченко, А. М. Окопний // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 51. - С. 395-399. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_51_96
|